Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Poradniki i przewodniki
(4)
Proza
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
wypożyczone
(8)
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(3)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(4)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(2)
Filia 11 (Dębicka 170)
(1)
Autor
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(2)
Oldfield Matt
(2)
Oldfield Matt. Najlepsi piłkarze świata
(2)
Oldfield Tom
(2)
Sugiero Joanna
(2)
Docker Peter
(1)
Gibas Jarosław (1967- )
(1)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(1)
Mead David (coaching)
(1)
Sinek Simon
(1)
Skirgajłło Alicja (1986- )
(1)
Skirgajłło Alicja (1986- ). Romans mafijny
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Wadas Krzysztof
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Odbiorca
9-13 lat
(2)
Dzieci
(2)
Przedsiębiorcy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(2)
Literatura polska
(1)
Temat
Coaching
(2)
Mentoring
(2)
Piłkarze nożni
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Sukces
(2)
Bogactwo
(1)
Branding (marketing)
(1)
Handel ludźmi
(1)
Ibrahimović, Zlatan (1981- )
(1)
Identyfikacja wizualna
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing
(1)
Milionerzy
(1)
Nawyki
(1)
Neymar (1992- )
(1)
Poradnictwo
(1)
Pozycjonowanie (marketing)
(1)
Procesy grupowe
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przekonania
(1)
Przemoc emocjonalna
(1)
Przestępczość zorganizowana
(1)
Przyjaźń
(1)
Psychologia
(1)
Psychoterapia
(1)
Rodzeństwo
(1)
Samopoznanie
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Techniki samopomocy
(1)
Temat: czas
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
2001-
(2)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Brazylia
(1)
Szwecja
(1)
Gatunek
Poradnik
(4)
Powieść biograficzna
(2)
Opracowanie
(1)
Powieść
(1)
Romans
(1)
Dziedzina i ujęcie
Rozwój osobisty
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Psychologia
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Nie daj sobie spieprzyć życia : sposoby na toksycznych ludzi / Jarosław Gibas. - Gliwice : Helion S.A., copyright 2021. - 227, [13] stron : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress)
(Sensus)
Nie daj się zainfekować! Czy zdarza Ci się w towarzystwie jakiejś osoby czuć się źle? Doświadczać przy niej dyskomfortu, skrępowania, emocjonalnego wyczerpania i myśleć wyłącznie o tym, by się jak najszybciej ulotnić? To nie przypadek ani wyjątek od reguły, to po prostu toksyczność. Toksyczni ludzie są wśród nas, a my niestety nie zawsze możemy uniknąć ich towarzystwa. Czasem musimy się z nimi spotykać, pracować, a nawet o zgrozo! przychodzi nam z nimi żyć. Na szczęście nie jesteś bezradny. Trzymasz w ręku podręcznik antytoksycznej samoobrony. Dzięki niemu zdobędziesz wiedzę o tym, czym są toksyczne zachowania, jak je rozpoznać oraz jak się przed nimi bronić i zabezpieczyć. Dowiesz się, jak postępować i na co zwracać uwagę w kontakcie z osobą, której zachowanie odbierasz jako toksyczne, jak również wówczas, kiedy już po takiej interakcji chcesz się pozbyć negatywnej energii. Książka ma nie tylko wyposażać w wiedzę i umiejętności rozpoznawania oraz radzenia sobie w toksycznych interakcjach. Chciałbym, by stała się również powodem do refleksji: czy czasem i my sami w stosunku do innych (świadomie lub nie) zachowujemy się toksycznie? Jeśli zaś taka refleksja po lekturze się pojawi, to świetna wiadomość! Bo to przecież znakomita okazja, by dokonać na tym polu zmiany! [Helion, 2021]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-316.6 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 7.
Biblioteka zamknięta
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-113598 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 8.
Książka
W koszyku
(Create Yourself)
(Onepress)
Czy wiesz, kim jest people helper? To ktoś, kto pomaga innym zmieniać ich myślenie. Czasem jest to wykształcony psycholog, certyfikowany terapeuta, trener umiejętności miękkich, medytujący buddysta, filozof zajmujący się mentoringiem, ksiądz zbliżający do Boga, motywujący swój zespół menedżer, wychowujący dziecko rodzic lub aktor sięgający do narzędzi psychodramy — zawodów zajmujących się psychologią zmiany jest wiele. Ale dla odbiorcy mniejsze znaczenie ma to, jak się nazywasz, bo liczy się dla niego rozwiązany problem i uzyskanie pomocy w osiąganiu celów. Najlepsi w tej dziedzinie mają zawsze arsenał skutecznych narzędzi pochodzących z różnych dyscyplin. Przegrywają za to ci, którzy ograniczają się do niewielu metod albo mają przestarzałe narzędzia — ten, co ma młotek, wszędzie widzi gwoździe. Wygrywają ci, którzy czerpią z wielu szkół pracy z umysłem człowieka. [Helion, 2021] "Najlepszymi, najskuteczniejszymi zawodnikami są ci, którzy potrafią sprawnie łączyć techniki charakterystyczne dla rozmaitych sztuk walki i korzystać z nich w zależności od potrzeb." Mateusz Grzesiak
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-111541 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Neymar / Matt i Tom Oldfield ; przekład: Marcin Kowalczyk. - Gliwice : Helion S.A., copyright © 2024. - 154 strony ; 20 cm.
(Najlepsi piłkarze świata / Matt i Tom Oldfield)
Tytuł oryginału: "Neymar : from the playground to the pitch" 2017.
Na okładce: Historia brazylijskiego złotego dziecka.
Kiedy Neymar da Silva Santos Junior skończył pięć lat, wypatrzył go Betinho, trener i łowca talentów. Młodzik zadziwił trenera umiejętnością dryblingu i gotowością do ciężkiej pracy. W wieku jedenastu lat Neymar trafił do Santos FC, klubu legendarnego Pelego, a niedługo potem o młodego piłkarza zaczęły się upominać najpotężniejsze firmy świata. Jego pilność i zaangażowanie dawały efekty, a nadany mu przez media przydomek, "nowy Pele", naprawdę mu się należał. W 2013 roku napastnik przeniósł się do Barcelony, z którą podpisał pięcioletni kontrakt. W jego piłkarskim CV znajduje się również Paris Saint-Germain i saudyjski Al-Hilal, z którym niedawno rozpoczął współpracę. Warto wiedzieć, że Neymar jest najdroższym zawodnikiem w historii futbolu! Dzięki książce poznasz niesamowitą historię Neymara: prześledzisz jego karierę od wczesnego dzieciństwa aż po obecne sukcesy. Dowiesz się, jak głęboko wierzyli w niego jego najbliżsi. Przekonasz się również, że pasja i talent to za mało: trzeba jeszcze dużo pokory, aby umieć przyznać się do własnych błędów i wyciągnąć wnioski z porażek. Odkryjesz, jakim człowiekiem piłkarz jest naprawdę: ambitnym, szybkim i niecierpliwym. Dowiesz się, jak ważna była dla niego gra w piłkę uliczną i futsal, a także że zawsze marzył o tym, aby reprezentować Brazylię na arenie międzynarodowej. Zobaczysz, jak wygląda droga do spełnienia takiego marzenia, ile wymaga wyrzeczeń, ale też jak bardzo ważni są wtedy oddani przyjaciele i trenerzy. I oczywiście drużyna: mecz można wygrać pod warunkiem, że wszyscy zawodnicy rozumieją się bez słów i grają razem. [www.azymut.pl, 2024]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Wyp-929/I (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zlatan / Matt i Tom Oldfield ; przekład: Marcin Kowalczyk. - Gliwice : Helion S.A. , copyright © 2024. - 162 strony : ilustracje ; 20 cm.
(Najlepsi piłkarze świata / Matt i Tom Oldfield)
Tytuł oryginału: "Zlatan : from the playground to the pitch" 2017.
Na okładce: Jak złodziej rowerów został gwiazdorem futbolu.
Zlatan Ibrahimović miał trudne początki. Wychował się w RosengArd, niebezpiecznej dzielnicy szwedzkiego MalmO. W rodzinnym domu Zlatana nierzadko panowała napięta atmosfera, lodówka bywała pusta i często trzaskały drzwi. Piłka nożna była tym, co utrzymywało chłopaka z dala od poważniejszych tarapatów. Późniejszy "Ibracadabra" szybko zrozumiał, że aby coś w życiu osiągnąć, musi być najlepszy i bardzo pewny siebie. Właśnie ta pewność siebie, wręcz arogancja, przysporzyła mu sporo problemów na początku jego sportowej drogi na szczyt. Futbol jest przecież sportem zespołowym, a nie popisem jednej gwiazdy. Dzięki tej książce dowiesz się, w jaki sposób wybitny, ale arogancki chłopiec z owianej złą sławą dzielnicy stał się napastnikiem światowego formatu. W swoim pierwszym prawdziwym klubie był outsiderem, nielubianym przez kolegów i ich rodziców. Zbyt często faulował i wpadał w gniew. I chociaż trenerzy dostrzegali jego talent i determinację, to praca ze Zlatanem bywała trudna. Na szczęście on sam zdawał sobie z tego sprawę. Kiedy więc pojawiła się prawdziwa szansa, dał z siebie wszystko, aby z niej skorzystać. A potem wszystko potoczyło się bardzo szybko i "Ibra" mógł wpisać do swojego CV takie kluby jak Ajax, Juventus czy AC Milan, w którym niedawno zakończył karierę. W trakcie lektury tej książki przekonasz się, jak wiele znaczy determinacja i pracowitość. Zrozumiesz, że nawet bieda, niepowodzenia i brak akceptacji nie mogą powstrzymać prawdziwej woli zwycięstwa. Zapamiętasz też, że kariera tego szwedzkiego snajpera rozpoczęła się, gdy Zlatan zrozumiał i zaakceptował najważniejszą prawdę: w futbolu wygrywa drużyna. Oto mistrz - nigdy nie rzuca słów na wiatr i zawsze daje z siebie wszystko! [www.azymut.pl, 2024]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Wyp-929/I (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Tytuł oryginału: "Find your why : a practical guide to discovering purpose for you or your team" 2017.
Spełnienie jest czymś głębszym i trwalszym niż poczucie szczęścia. W życiu zawodowym szczęście przynoszą nam różne sprawy: awans, podwyżka, pomyślne ukończenie trudnego projektu. Szczęście jednak trwa krótko. Przynosi radość i satysfakcję, ale intensywność tych uczuć mija wraz z upływem czasu. Spełnienie za to jest trwałe. W odniesieniu do życia zawodowego spełnienie oznacza, że w pracy czujemy się częścią czegoś większego i ważnego. Że nasz wysiłek ma głęboki sens, a my przyczyniamy się do osiągnięcia jakiegoś istotnego celu, dużej sprawy o poważnych implikacjach. Słowem, spełnienie pojawia się wtedy, gdy nasza praca bezpośrednio łączy się z naszym DLACZEGO. Ta książka ma na celu doprowadzenie Cię do odkrycia Twojego DLACZEGO. Potraktuj ją jako szczegółowy przewodnik. Wszystkie kroki zostały w nim dokładnie opisane, więc osiągniesz cel, jeśli tylko poświęcisz mu trochę pracy i cierpliwości. Dowiesz się, co dokładnie trzeba zrobić, poznasz potrzebne koncepcje, będziesz mógł dostosować ten proces do własnych potrzeb. Pamiętaj tylko, że najważniejsze lekcje odbędą się później, gdy już odkryjesz swoje DLACZEGO i będziesz się uczyć, jak żyć zgodnie z nim. Dzięki temu dowiesz się, do czego jesteś rzeczywiście zdolny. Wtedy też przekonasz się, jak wiele osób jesteś w stanie zainspirować do tego, by podążały tą samą ścieżką. Poznaj szczegóły przełomowej koncepcji: dlaczego warto odkryć swoje DLACZEGO i jak przeprowadzić ten proces sens odkrycia DLACZEGO całego zespołu w jaki sposób pomóc zespołowi w odkryciu DLACZEGO co i jak zrobić, aby dotrzeć do swojego DLACZEGO jak dzielić z innymi swoje osobiste DLACZEGO i żyć zgodnie z nim Simon Sinek jest mówcą motywacyjnym i autorem inspirujących książek. Jest też niepoprawnym optymistą, który wierzy w lepszą przyszłość całej ludzkości. Jego wykład na TED jest trzecim najbardziej oglądanym wykładem wszech czasów. David Mead pracuje w zespole Start With Why i przyczynia się do rozpowszechniania tych przełomowych koncepcji. Obecnie wygłasza wykłady i prowadzi warsztaty, żeby pomóc ludziom spojrzeć inaczej na takie kwestie jak przywództwo i kultura. Peter Docker jest emerytowanym pracownikiem sił lotniczych Wielkiej Brytanii i zawodowym pilotem. Współpracuje z firmami na całym świecie, pomagając im w tworzeniu kultury, w której każdy pracownik może swobodnie rozwijać swoje umiejętności. [onepress.pl, 2022]
R. 1. Zaczynaj od DLACZEGO ; R. 2. Odkryj swoje DLACZEGO ; R. 3. Odkrywanie indywidualnego DLACZEGO ; R. 4. Odkrywanie grupowego DLACZEGO. Cz. 1. Metoda grupowa ; R. 5. Proces odkrywania grupowego DLACZEGO. Cz. 2. Rozmowa z grupą ; R. 6. Zdefiniuj swoje JAK ; R. 7. Zajęcie stanowiska ; Dodatek 1. FAQ, czyli często zadawane pytania ; Dodatek 2. Wskazówki dla partnera w procesie odkrywania indywidualnego DLACZEGO ; Dodatek 3. Wskazówki dla koordynatora sesji odkrywania grupowego DLACZEGO.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-113567 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rage / Alicja Skirgajłło. - Gliwice : Helion S.A., copyright 2021. - 409, [1] strona ; 21 cm.
(Romans mafijny / Alicja Skirgajłło ; 3)
Stanowi kontynuację powieści pt.: Claimed.
Stanowi cz. 3 cyklu "Romans mafijny". Cz. 1 pt.: Trapped, cz. 2 pt.: Claimed, cz. 4 pt.: My name is Lena.
Bracia mafiosi, opanowany twardziel Declan i jego nieobliczalny brat Joshua powracają, by znowu wpakować się w kłopoty. Tym razem jednak nie oni znajdują się na pierwszym planie opowieści ― aktualnie pomocy braci potrzebuje Jacob. Ich pracownik, ale także serdeczny przyjaciel, który właśnie stanął oko w oko z demonami własnej przeszłości. I nie spocznie, dopóki ostatecznie się z nimi nie rozprawi. Tropy prowadzą do środowiska handlarzy żywym towarem, a to wywołuje obrzydzenie nawet w mafijnych twardzielach, którzy niejedno w życiu widzieli. Declan, Joshua, Jacob i ich rosyjski wspólnik Siergiej będą musieli zejść niemal na samo dno piekieł. Ale nawet tam, w najgłębszych ciemnościach, można odnaleźć nadzieję... i miłość. [Helion, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-pol. (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tytuł oryginału: "Million dollar habits : proven power practices to double and triple your income" 2004.
Sprawdzone sposoby, dzięki którym podwoisz i potroisz swoje dochody! Wielu ludzi zadaje sobie pytanie, dlaczego niektórzy odnoszą większe sukcesy niż inni. Jeśli zamiast szukać prawdziwej odpowiedzi, wolisz zadowolić się czymś w rodzaju „świat nie jest sprawiedliwy” albo „tylko osoby mające niezwykłe szczęście mogą być spełnione i bogate”, nie musisz czytać tej książki. Jeśli jednak uważasz, że odpowiadasz za swoje życie, i chcesz osiągać ambitne cele, dzięki książce Nawyki warte miliony dowiesz się, jak to zrobić. Być może już wiesz, że nawyki kształtują życie i że zależy od nich ogromna większość naszych myśli, przekonań i działań. Tylko jak zapanować nad nawykami, aby upragniony sukces stał się rzeczywistością? Z tej publikacji dowiesz się, czym są „nawyki milionerów” - czyli ludzi, którzy zbudowali fortuny w ciągu jednego pokolenia. Poznasz skuteczne metody, jak myśleć efektywniej, podejmować lepsze decyzje i działać skuteczniej. Przeczytasz też o technikach zarządzania finansami, zdecydowanie ułatwiających osiąganie niektórych celów. Jednak Twoim najważniejszym zadaniem będzie praca nad własnym charakterem: masz się stać wspaniałym człowiekiem. Kimś, kto nadaje kierunek w swojej społeczności i stanowi wzór doskonałości. Aby to osiągnąć, musisz popracować nad własnymi nawykami: wybrać te potrzebne i konsekwentnie je utrwalać. Twój sukces przyjdzie - wystarczy, że świadomie wyuczysz się pożądanych zachowań! Dzięki tej książce: -przejmiesz kontrolę nad swoim życiem i zaczniesz dokonywać lepszych wyborów ; -zdobędziesz niezależność finansową ; -zmobilizujesz się do działania i osiągniesz życiowe cele ; -odświeżysz relacje z bliskimi ; -staniesz się osobą pełną najlepszej energii. [Helion, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.11-159.9 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
Strategia marki krok po kroku, czyli Jak z marek małych zrobić marki wielkie / Krzysztof Wadas. - Gliwice : Helion S.A., copyright 2022. - 225, [6] stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
(Onepress)
Marketing to sztuka wyboru... właściwych rozwiązań na drodze do budowania marki Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w portfelu dużo łatwiej i szybciej można wykreować brand, ale nie jest to ani jedyny, ani, co więcej, niezbędny czynnik sukcesu. Wszystko zależy od Ciebie - i od tego, czy budowanie marki zaczniesz od podstaw. Od tego, jak dobrze poukładasz klocki i czy będą one do siebie pasować. Tak samo jak dom budowany bez fundamentów, tak samo brand bez porządnej strategii przejdzie do historii, gdy tylko silniej zawieje wiatr. Chyba nie tego oczekujesz? Każdego dnia marki krzyczą do nas z reklam: wspaniała jakość, produkty premium, najwyższa klasa obsługi klienta... Tylko co z tego, jeśli za tymi przekazami zupełnie nic nie stoi. Jeśli to tylko wydmuszka, stworzona, by krzyczeć, bez pomysłu, bez podstaw... bez fundamentów. Ty je zbuduj. I przekonaj się, jak wiele korzyści może przynieść dobrze skonstruowana strategia marki. Nie idź na skróty. Nie powielaj schematów. Znajdź swoją drogę. Stwórz brand, który zajmie określone miejsce w świadomości konsumentów, dzięki czemu zdystansuje konkurencję i będzie czytelny, akceptowany, wreszcie - wybierany przez konsumentów. O tym właśnie jest ta książka. Celem tego poradnika jest przeprowadzenie Cię - krok po kroku - przez cały proces, w którym Ty podejmiesz decyzję, o czym powinna opowiadać Twoja marka. Nie ma to jednak być jedynie myśl czy pomysł. Ma to być wynikowa Twojej pracy, poznania rynku, konsumenta, konkurencji, swojej marki. Autor książki, doświadczony marketer, psycholog i trener biznesu, pokaże Ci, jak stworzyć brand, jak opracować zapis jego pozycjonowania. Odkryje przed Tobą, czym jest insight, przeprowadzi Cię przez świat archetypów, wskaże, kiedy warto pomyśleć o rebrandingu i dlaczego nie ogranicza się on wyłącznie do zmiany logo. Przekonasz się, jak ważna jest strategia marki i jaki ma wpływ na system identyfikacji wizualnej, a także strategię komunikacji. Zdobędziesz więc kompleksową wiedzę, dzięki której do budowania własnej marki podejdziesz przygotowany, z planem działania, ze świadomością, które rozwiązania są właściwe, a których należy unikać w procesie budowania marek i ich przekształcania - z małych w wielkie. "Marketing to sztuka wyboru. Jeśli masz pokusę, by w reklamie powiedzieć wszystko o swoich produktach czy usłudze, to jest pierwszy podstawowy błąd, którego musisz unikać. Reklama jest dźwignią handlu, ale by była skuteczna, trzeba wiedzieć, jak ją stworzyć i o jakie elementy zadbać." [Helion, 2022]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-005 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110983 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej